när man inte har något att göra, så kan man roa sig med sånt här!

snodde från fredd (6)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? tre troja?
Vad tycker du om kärlek? skit, haha
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? haha nej, det tror jag inte!
Är du singel? yes!
När fick du senast en komplimang? vet inte

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
haha ja
Hånglat med nån riktigt ful: hahahhaha JA!
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes, haha
Gjort något riktigt dumt? gud ja!
Gjort något du verkligen ångrar? men ja?
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? hahha men ja?
Fått din mamma att gråta? men ja
Slagit ner någon? yes
Skämts över dina föräldrar? men ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Dricker du? det händer väl
Vilka kläder sover du i? nån stor tröja och trosor eller siden kallingar.
Vad hatar du verkligen? falska människor
Varit kär? yes
Är du ensam nu? nix
Vill du gifta dig? NEJ!
Vill du ha barn? jaaaa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag, hannah och lolloh
Såg dig gråta? hannah, hahha
Fick dig att gråta? min jävla fucking mobil
Du delade en dricka med? hannah
Du gick på bio med? inte en aning!
Skällde på dig? hannah!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? -
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? mobil?
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0