grattis bästavän!

nu e det så att min älskade bästavän fyller 17 år! dig har jag kännt sen vintern 2009. första gången vi träffades var på statoile vid klockan fyra på morgonen, så var lottis med också. den natten alltså, blev jagade av polisen osv, hahha! och den vintern var ju alltid! vi låg alltid och kollade på film, gjorde banan och choklad, gjorde en jävla massa störda videos, tog massa kort och bara var allmänt jävla störda, haha. sen dess har vi ju alltid hållt ihop, förutom när vi har bråkat då, haha. för dig kan jag berätta allt för,  och jag vet då att det alltid bara stannar mellan oss. och din humor! haha, den e fan bäst, näst efter min då. men vafan ska jag säga? skulle kunna sitta och skriva i år och dagar, men mina fingrar e redan helt jävla lama.. men alla våra minnen e bäst, du e bäst, vi e bäst. men jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig, jag älskar dig fredrik!
har tyvärr inga mer bilder på hannahs dator, så det blev inte så många, döda mig inte, hahahha

Kommentarer
Postat av: fredrik

haha alltså bilderna!!!

haha ja vi är bäst! älskar dig också bästavän!<3

2011-05-03 @ 23:14:17
URL: http://freddischs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0