åska...

dagen började med att jag och hannah gick upp vid halv sju, blev tre timmars sömn i natt.. vid halv tio cyklade jag hem till mig och senare till skolan. började halv nio, men då hade vi idrott som jag inte kommer ihåg senast som jag var med på! skoldagen var så jävla kul! SYND ATT DU INTE VAR MED LINA, DU MISSADE NÅTT VERKLIGEN! SAKNAR ÄVEN DEN BRUDEN, MEN IMORGON FÅR JAG TRÄFFA HENNE! slutade halv fyra, och då cyklade jag hem. mamma var inte hemma och så hade hade inga jävla gratis sms eller nått, så jag kunde inte få tag på en jävel. började även tjuta för att jag inte hade några gratis sms, och jag hade inga ciggisar. så började det åskaaaaaaaaaaa! det första jag gjorde var att jag la mig på golvet som en liten köttbulle och höll för öronen och skrek som en jävla idiot. så började det blixtra också. då var det inte kul.. jag bara slängde mig i sägen och höll min kudde över hela ansiktet och låtsades att jag vr död, haha.  har inte gråtit så mycket på rätt så länge! men till slut ringer mamma, och jag bara tjuter, så jag kunde inte ens prata. så kom hon hem och räddade mig. när åskan hade gått över ringde jag hannah. och nu e jag hemma hos henne, snart ska jag sätta på någa avsnitt av andra avenyn och fortsätta smsa med min gos! (har gratis sms nu!) kanske skriver sen, puss!

ett års gammal bild, söt..


Kommentarer
Postat av: Eric

Jag vet. :c

2011-05-18 @ 13:33:55
URL: http://visslaren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0