daaaaagen

dagen började med att jag gick upp halv åtta, kom aldrig upp ur sängen. gick till skolan typ fem över halv nio, och jag börjar halv. kom typ tjugo minuter för sent. då hade vi slöjd med EWAAAAA! så det var bara bra att jag kom för sent. lina var inte heller i skolan då, så satt själv typ hela tiden.. på rasten gick jag runt själv, hahah! fast inte hela tiden. så kom lina! brabrabra! sen hade vi svenska, som jag tycket e jätte roligt, hihi. sen lunch. sen svenskförstärkning eller vad det heter. eller språk med andra ord. eller vafan, jag har inget språk, det lät lite bättre, hahah! sen fick vi reda på att en i våran klass hade spytt i vårat klassrum, där vi skulle ha so-historia sista lektionen. så sa börje att vi skulle ha det klassrummet ändå, endå, har alltid undrar hur det stavas ;$ men så hade alla lekton i ett annat klassrum, och så visste jag inte vart alla var?! så börje, om du läser det här (som du inte gör) skolkade jag inte! visste inte bara vart vi var! haha fast nä. så istället gick jag ner till stan och mötte julia och lolloh. gick in på orion, och sen kom togga och hämtade oss, så skjutsade han oss till lolloh. nu ska vi iaf sätta på flickan som lekte med elden, har inte sett den. kanske skriver mer senare, om jag har nått på hjärtat. puss

en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0