och våra hjärtan slog lika hårda slag.

dagen började med att jag låg och drog mig till halv åtta, kom aldrig upp ur sängen. kom tjugo minuter för sent till bilden. har börjat på en ny sak nu på bilden, ska göra skivomslag, filmomslag och bokomslag. började med skivomslaget, som ska vara med kent. kom inte så långt, för det krånglade med datorerna. sen hade vi språk, och jag hade svensförstärkning eller vad det heter. skulle gjort mitt omprov då, men hade inte tränat, så fick ha det på tisdag ist. så satt och tränade inför provet hela den timmen. sen hade vi lunch. och sista lektionen hade vi no. som faktiskt var roligt. sen gick jag hem och kollade på ett avsnitt av skärgårdsdoktorn, eftersom vi slutade vid ett. jo, jag e en tönt som kollar på det, men jag tycket iaf att det e bra. vid halv tre hasade jag mig ner till södermalm för att möta upp lolloh och julia. så gick vi till orion och sen hem till lolloh. vi har inte gjort så jätte mycket än så länge, mest bara möglat vid datorerna. nu ska jag och lolloh sätta på chain letter. och julia sitter och kollar på en annan film, för hon kollar helst inte på skräckfilmer. skiver sen, och jag lovar att ni ska få lite nya fräscha bilder nån dag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0