ny header

ny har jag kirrat en ny header, som såg åt som en jävla gurka. ska göra en ny när jag har tagit lite nya fräscha pix. om ni inte ser headern tryck F5.
och ni måste ju bara få veta en sak innan jag avslutar deta inlägg! jennifer och micke (lollohs mamma och låtsaspappa) var uppe i ishallen hela dagen idag för att edwin (lollohs lillebror) hade cup? eller han spelade iaf hela dagen. så ringde jennifer och sa att jag och lolloh skulle laga mat, för dom skulle komma hem på dagen och bara äta. vi skulle laga körv och macaroner (stavningen?) i början när vi lagade tyckte vi att vi var riktigt jävla bra. lolloh stekte körven, för jag rör inte körv! och jag macaronerna. lolloh brände alla, så dom var lite svarta, eller mycket svarta.. friterade! mina macaroner som jag hade kämpat med blev som soppa. såg ut som spy, och det smakade gummi.. för jag hade hela kastrullen med macaroner, och typ inge vatten... jag e så bra på och laga mat, och lolloh suger. så sa vi att dom kan ju för fan inte äta nått som ser ut som det gjorde! så vi kastade alla i en kasse, och sprang ut till soptunnan. så fick vi kämpa med nya, som ungefär blev lika dana. vi förstörde även två kastruller, för det brände fast i halva kastrullen typ, hahah! så jävla bra e vi.
men jag skriver imorgon ist, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0