nittonde mars tjugohundraelva.

jag suger på och blogga.. men min dag började med att jag gick upp runt sju och kollade ut genom fönstret, började tjuta som fan! eftersom det hade snöat, jävla rövsnö! men sen gick jag till skolan, hade bild, språk, no sen slutade jag vid ett. gick hem till mig och satte på några filmer. vid fem gick jag upp till hallen, för det var tränig. eller vi bara dansade. UNDERBART. men sen åkte jaghem till lolloh. vid tio ringde vi till hannah och fråga vad hon gjorde, så skulle hon till bygget med julia, ellen och elinor. så vi gick också dit. har haft en sjukt bra kväll med dom där tokiga tjejerna! skrattade en hel del gjorde vi också, haha! man tack iaf för kvällen! skriver mer sen, för nu ska vi sätta på en film. pusssss
om nån ville veta, fick jag omprov på omprov på mitt älskade geografiprov, jaaaaaag e bäst


sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0