fjortisäckel?


blir så jävla irreterad på sånt här. fjortis? vafan ser du på mig som e fjortis? jag sminkar mig inte som en fjortis, klär mig inte som en fjortis, beter mig inte som en fjortis. så tyvärr, tror du har hittat fel brud att kalla fjortis. jag kanske har vart fjortis, för ett år sen, om inte mer? eller wb fjortis eller vafan man ska kalla det. men jag hatar fjortisar, typ det värsta som finns. springer runt och säger: omg jag måste verkligen supa! eller som har rökt i en vecka: åhgud alltså, jag e så jävla beroende, kan ju verkligen inte sluta. eller nån som bara går runt och pratar om sig själv, eller som bara klagar hela jävla tiden. väx upp. och du nu som skrev till mig att jag e en fjortisäckel, kan ju bara ta och dra åt helvete! jag känner inte dig, vet fan inte ens vem du e? så du kan ju ta reda på lite mer fakta om människor som du inte ens känner, och sen skriva massa saker. jävla tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0