sjuk till valborg, aldrig!

nu sitter jag, hannah och lolloh hemma hos lolloh. under hela dagen har vi legat inne, för lolloh e dyyyyng sjuk, hon åkte till och med till sjukhuset imorse! och jag och hannah e lite smått sjuka.. och imorgon e det valborg! under hur fan det kommer sluta. vi var ju taggade som fan, men nu får vi väl ligga inne och kolla film, hahhaha! ALDRIG! (6) snart ska jag och hannah iaf dra, till mig..? imorgon om alla e friska och krya ska jag umgås med lolloh, hannah, julia blad, julia fryk, emma och frdrik, om det inte var nån mer? haha men det kommer säkert bli jätte bra om vi inte e döda då alltså... men jag skriver nån annan dag, pusssssssss

mitt hår blev ju iaf med på bilden, haha



jag och vara ute och cykla..? nej! det funkar inte, blåmärket e mycket större än vad det ser ut, och det var mina favorit jeans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0